TRY TO BE MY SELF

EVENTOUGHT MY LOVER WANTED TO IMPROVE ME TO BE HES WANNA...I JUST DONT WANT...COS THAT IS NOT ME OK..HOWEVER :)

Sunday 8 April 2012

PULL SISTEM

A pull system is where processes are based on customer demand. The concept is that each process is manufacturing each component in line with another department to build a final part to the exact expectation of delivery from the customer.
Because your production process are designed to produce only what is deliverable your business becomes leaner, as result of not holding excessive stock levels of raw, part-finished, and finished materials.
One of main identifier of pull systems comes in the form of having Kanban methods in your production cycle. In essence a Kanban can be described as a visual aid which is used to show that either you have either finished a process, require work/more materials. The aim of having a visual aid is that the person who either feeds work off you or gives you work, becomes apparent of your needs quickly. Kanban is a concept that lends itself to high turnaround industries, but it can be applied to other environments. We shall be discussing Kanban in more detail in other areas of this web-site.
Unfortunately pull systems do not lend themselves to all business types, because of product types, lead times and any stock holding arrangements with customers.
However by having pull systems in some of your production processes, you will be able to reduce your lead times, and perhaps associated costs.

 Sebuah sistem tarik adalah di mana proses didasarkan pada permintaan pelanggan. Konsepnya adalah bahwa setiap proses manufaktur masing-masing komponen sesuai dengan departemen lain untuk membangun bagian akhir untuk harapan yang tepat dari pengiriman dari pelanggan.

Karena proses produksi Anda dirancang untuk memproduksi hanya apa adalah penyampaian bisnis Anda menjadi lebih ramping, akibat tidak menahan tingkat stok yang berlebihan baku, bagian-jadi, dan bahan selesai.

Salah satu pengenal utama dari sistem tarik datang dalam bentuk memiliki metode Kanban dalam siklus produksi Anda. Intinya Kanban dapat digambarkan sebagai bantuan visual yang digunakan untuk menunjukkan bahwa baik Anda telah baik selesai proses, memerlukan kerja / bahan lebih. Tujuan memiliki alat bantu visual adalah bahwa orang yang baik bekerja di luar feed Anda atau memberikan pekerjaan, menjadi jelas kebutuhan Anda dengan cepat. Kanban adalah konsep yang cocok untuk industri perputaran yang tinggi, tetapi dapat diterapkan pada lingkungan lain. Kita akan membahas Kanban secara lebih rinci di daerah lain di web-site ini.

Sayangnya sistem tarik tidak meminjamkan diri untuk semua jenis bisnis, karena jenis produk, lead time dan setiap saham memegang perjanjian dengan pelanggan.

Namun dengan memiliki sistem tarik di beberapa proses produksi Anda, Anda akan dapat mengurangi waktu memimpin Anda, dan biaya mungkin terkait.

No comments:

Post a Comment